KU TINGGALKAN KEPADAMU (UMAT ISLAM) DUA PUSAKA ABADI, APABILA KAMU BERPEGANG KEPADANYA NESCAYA KAMU TIDAK AKAN SESAT ,IAITU KITAB ALLAH (AL QURAN) DAN SUNNAHKU

Sunday 26 August 2012

kembali ke bumi bintulu

assalamualaikum....salam sejahtera...

alhamdulillah diberi kesempatan untuk mengadap laptop n update blog yg tak sbeberapa ni...

rasanya belum terlambat untuk ucapkan selamat hari raya buat semua umat islam.. tak lupa juga, maaf zahir dan batin..hehe..batin banyak sikit maafkan...

entry kali ni just nak berkongsi sikit cerita n dilema aku sama ada aku balik ke bumi bintulu atau tak!
kenapa kena balik bintulu pulak?? haishh..mungkin rezki aku sambung belajar kat sana.. itu pon kalau aku btol2 nak belajar...hehe...stakat ni rasanya aku belum pernah serius belajar...tulah masalah utama aku...

kenapa aku dilema nak belajar sana? mungkin certain orang excited dapat sambung belajar jauh2...

tp aku pon excited...tp dah 3 tahun aku kat sana...aku cam dah muak...tambah pulak masalah duitbelanja bagai,...haishhhhh...duit tiket flight lagi...
memang PTPTN ada..tp mmg x cukup laa...sangat x cukup..hahaha...(ayah aku ckp:alah manusia ni kalau bagi duit sejuta pon dia takkan puas hati n tamak)...

skali kena ayat cmtu tros aku terdiam..haha..so cuba kuatkan hati untuk kesana...

mudah-mudahan segala urusan membuat keputusan dan perjalan aku ke sana dirahmati Allah....

walaubagaimana ponnnn...aku tetap belom buat keputusan untuk kesana!!

harap maklum...hehe...

jumpa lagi...

4 comments:

  1. Just think de best 4 your own life...
    Kalau pk malas, mmg ramai yg malas...
    Ermmm, xpenah rajin ea? Sem depan mst rajin.....heee!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. sebabbbb.....ada la kena lawan dgn sumone....so kna skor tggi laa.. :)

      Delete